Obserwatorzy

czwartek, 2 maja 2013

Bukiet na Komunię

Mamy MAJ :) a co się z tym wiąże? KOMUNIA 
Wszędzie królują księgi pamiątkowe, ale że ja jeszcze księgi nie robiłam postanowiłam zrobić coś zupełnie innego. Z własnego doświadczenia wiem że goście przynoszą dla dziecka przystępującego do Komunii bukiety pięknych kwiatów, ale niewiele z nich po czasie samej uroczystości zostaje. Postanowiłam zrobić słodkie bukiety które zapewne bardziej ucieszą obdarowane dzieci - te przedstawione poniżej zostały zamówione dla rodzeństwa :) Chłopiec otrzyma seledynowy bukiet, dziewczynka - różowy.







 

8 komentarzy:

  1. Kasiu takie bukieciki to ja sama chciałabym też dostać ,bo po pierwsze nie zwiędną a po drugie są cudownie słodkie nie tylko w nazwie ale i w smaku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te bukiest są fantastyczne
    bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne,pomyslowe i slodkie ;-) Czyli wszystko to co potrzebne,aby bukiecik byl taki jaki byc powinien :)) Gratuluje pomyslu,pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pewna, że dzieci bardzo docenią takie bukieciki:) z prawdziwych kwiatów chyba raczej niezbyt się cieszą. A przy tym te są śliczne i słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysl :) Sliczne i do tego slodkie :):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bukieciki stworzyłaś:) To wspaniały słodki prezent nie tylko na komunię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podała bys mi moze gdzie można dostac taki bukiecik ? :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za pozostawione słowo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...