Obserwatorzy

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Wyróżnienie

Jakiś czas temu otrzymałam wyróżnienie od mojej imienniczki Kasi Tu blog z racji tego, iż zajmowałam się szydełkiem i tuniką nie maiłam kiedy napisać o tym miłym wydarzeniu :)robię to tutaj teraz.

Nadrabiam więc i zapraszam również na jej blog TU - jestem pewna, że wszystkie miłośniczki biżuterii znajdą tam wiele pięknych rzeczy szczególnie bransoletki z koralików CUDOWNE wyplecione misternie przez Kasię zachwycają oko.



Oto pytania od Kasi


1. KAWA CZY HERBATA?                                                         Jedno i drugie
2. KINO CZY TEATR?                                                                   Kino
3. PIES CZY KOT?                                                                          Pies
4. SZPILKI CZY TRAMPKI?                                                        I to i to :)
5. KĄPIEL SŁONECZNA CZY WODNA?                                 Wodna zdecydowanie jestem jak wodnik szuwarek 
6. SŁONE CZY SŁODKIE?                                                            Słodkie niestety
7. KUCHNIA WŁOSKA CZY POLSKA?                                   Włoska
8. LODY CZEKOLADOWE CZY WANILIOWE?                      Karmelowe
9.MIASTO CZY WIEŚ?                                                                Miasto
10. KSIĄŻKA CZY FILM?                                                           Najpierw książka potem film
11. POLAR CZY ŻAKIET?                                                           Polar

3 komentarze:

  1. Gratuluje wyroznienia :) Milego Dnia Ci zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za miłe słowa i odpowiedzi na pytania:-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za pozostawione słowo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...