Obserwatorzy

zaglądają tutaj

czwartek, 31 stycznia 2013

Koszyk

Dziękuję Wam za wsparcie w ostatnich dniach, potrzebne mi było tych kilka ciepłych słów ...
Zaczęłam wyplatanie. Odstresowując się nieco i oddalając przy okazji od myślenia ...
Powstał koszyk (jak zwykle troszkę krzywy) ale wyszedł :) zrobiłam nawet wyplatane denko według kursu EWOZ no cóż problemy z równym splotem mam nadal.
Może niebawem uda mi się zrobić koszyk tak jak sobie to wyobrażam.
A tymczasem koszyk czeka na pomalowanie i lakierowanie. Być może wezmę przykład z Ilonki i zacznę traktować swoje wytwory klejem z mąki.




Pierwszy raz wyplatałam warkocz wyszedł tak sobie następnym razem będzie lepiej :)))
Nie ma co grunt to wierzyć w swoje możliwości.


Zrobiłam również pierwszą w życiu śnieżynkę :) w końcu mamy jeszcze zimę 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...