Obserwatorzy

poniedziałek, 4 lutego 2013

Podziękowania i Wyróżnienie

Nie mogłam się oprzeć by nie napisać kolejnego posta o tym jacy jesteście wspaniali.
Dziękuję wam za miłe komentarze i odwiedziny mojego skromnego, aczkolwiek rozwijającego się, może nie w zawrotnym tempie, ale jednak, bloga. Nie sądziłam, że sprawi mi to tak ogromną radość.
W trudnych chwilach jakie nastały, jesteście w stanie obcej bądź co bądź osobie, napisać parę ciepłych słów. Jest to bardzo miłe i daje nadzieję na bezinteresowność wśród ludzi, którzy nie znają się osobiście.
Jesteście wielcy i kochani.


Chcę również podziękować za kolejne wyróżnienie od Danuty do której serdecznie zapraszam wszystkich którzy uwielbiają tworzone z sercem dzieła rąk własnych :)


7 komentarzy:

  1. "a po burzy zawsze wychodzi słońce " :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu ślicznie to wszystko ujęłaś i zgadzam się z Tobą w 100%.Gratuluję wyróżnień i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcie z serduszkiem i gratuluję serdecznie wyróżnienia:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu ja jestem tego samego zdania.Jestem teraz w Polsce i myślałam,że nie zajrzę co się u Was dzieje.Nie mogę nie zajrzeć,bo jest to dla mnie wielki ,,odstresowywacz''a i ludzie,których poznałam tutaj,stali mi się najzwyczajniej bardzo bliscy.
    Pozdrawiam ciepło i gratuluję wyróżnienia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wyroznienia :) Sliczne zdjecie :) Jak i dziekuje za mile odwiedzinki u mnie :) Milo mi ,ze spodobala Ci sie Maja :) i zapewniam Cie wcale nie taka trudna ona jest :) Trzymaj sie cieplutko :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wyróżnienia! A my zawsze wesprzemy i pomożemy:) Czasem łatwiej się obcym wygadać niż komuś znajomemu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu gratuluję wyróżnień. Głowa do góry .Pozdrawiam z całego serca.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za pozostawione słowo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...