Obserwatorzy

piątek, 21 grudnia 2012

Zostało kilka dni ...

Pozostało tylko kilka dni do Wigilii a ja jestem po uszy w pracach domowych i końca ich nie widać niestety. Choinka jeszcze nie ubrana choć dzieci bardzo nalegają na to by już, natychmiast ją ubierać. Byłabym bardzo za, gdyby tylko doba miała o tych parę godzin więcej. Do całego tego przedświątecznego zamieszania dochodzi choróbsko tak nachalne i niechcące odejść i szczeże mówiąc nie pomaga a skutecznie zniechęca ... Jutro zaczynam przygodę z piekarnikiem - pierniczki last minute, sernik, karpatka, tort z białą czekoladą - nie lada wyzwanie jak na jeden dzień, ale to jedne z moich ulubionych zajęć. Krzątanina przy takich zapachach i ciepłym piekarniku mmmm, dobry sposób na odstresowanie się przynajmniej dla mnie ... te piękne dźwięki z radia, pastorałki, zimowe przeboje i oczywiście Last Christmas

Wczoraj wysyłałam kartki świąteczne najbliższym więc z wizytą na poczcie wiązała się podróż na Starówkę nie omieszkałam poświęcić odrobinę uwagi choince na Rynku Wielkim :))) oto ona w całej swojej okazałości 


7 komentarzy:

  1. Czyżby Zamość?:) Ja to się cieszę, że generalne porządki świąteczne za mną, teraz już tylko gotowanie i pieczenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem Zamość :) to moje miasto rodzinne. U mnie porządki w fazie rozwojowej ale choinkę dałam radę postawić i ubrać z pomocą moich małych skrzatów, więc już o to martwić się nie będę ... POZDRAWIAM

      Usuń
  2. Ja do Zamościa mam 30 km:)Wybierałam się z mężem zobaczyć tą choinkę na rynku, ale ciągle teraz brakuje czasu:) Taki okres ale może w święta nam się uda:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :D warto również zabrać ze sobą łyżwy by poszaleć na lodowisku przy muzyce :D

      Usuń
  3. Zazdroszczę tego śniegu;(
    Życzę Ci Kasiu cudnych Świąt Bożego Narodzenia i hojnego Mikołaja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i wzajemnie ... a co do śniegu to właśnie popłynął. Święta w tym roku zgodne z przysłowiem "Barbara po lodzie Boże Narodzenie po wodzie". Niestety zrobiło się ciepło i cały ten piękny śnieg zaczął się topić tworząc już nie tak piękne aczkolwiek ogromne kałuże :(

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za pozostawione słowo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...