Obserwatorzy

piątek, 8 marca 2013

Wrrr... wróciła

Kurcze, Kurcze, Kurcze !!!!!
U Was też wróciła zima? no ja mam serdecznie dość, tyle śniegu w marcu, ale zgodnie z przysłowiem ...
Wyżyłam się skrobiąc szyby w samochodzie i dobrze, że nie zmieniłam opon, bo by było ... choć co niektórzy na osiedlu już są po takowej wymianie i nie zazdrościłam im dzisiaj HA co nagle, to po diable...

Teraz o Dniu jaki dzisiaj mamy :) otóż Wszystkim Kobietom tym małym i tym dużym życzę spełnienia wszystkich, ale to wszystkich marzeń, w końcu raz się żyje i należy coś z tego życia mieć :) Ja dzisiaj dostałam to co chciałam i jestem prze szczęśliwa. Pochwalę się a co mi tam :))))

Mój kochany M podarował mi  karnet na kurs Zumby. Trwa 2 m-c. Właśnie tego chciałam, nieśmiało napomknęłam któregoś dnia i proszę wstaję rano i co widzę??? no co??? Karnecik HAHA...
Mogę rozpocząć dzisiaj lub w poniedziałek. Mam ochotę na dzisiaj ale ... ciało drugie w osobie best friend zastanawia się czy nie lepiej od poniedziałku, a co dwie to nie jedna i jakoś raźniej więc zobaczymy na czym stanie...

Pozdrawiam K

7 komentarzy:

  1. Gratuluję wspaniałego prezentu i życzę wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu super prezent dostalaś,korzystaj z niego na maxa,a życzenia również od mej skromnej osoby przyjmij,pa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i u mnie zima dziś na całego, sypie i sypie:) Prezent świetny, gratuluje:) Ja Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń,oraz wspaniałych pomysłów i energii do ich realizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie sypie (jeszcze), ale zrobiło się jesiennie i nieprzyjemnie. Najlepsze życzenia z okazji dnia kobiet i udanego kursu :)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. No to suuper prezent dostalas :) U mnie sniegu nie ma ,za to pada deszcz caly dzien i w kosciach lamie :) No niech sie juz skonczy ta zima. Buziaczki Milej Nocy Ci zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super prezencik:-) Mnie natomiast mężulek zapytał co bym chciała, a ja nie zastanawiając się poprosiłam o pieniążki i wyżyłam się w sklepie z koralikami:-)Ale miałam uciechy. U mnie nie ma śniegu, ale za to mokro i bardzo nieprzyjemnie. Ale przebiśniegi są, więc wiosna już blisko:-) Życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za pozostawione słowo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...