Obserwatorzy

zaglądają tutaj

poniedziałek, 18 marca 2013

Koszyk i jajko Julii

Jak już pisałam parę postów wcześniej wszystko u mnie leży w rozsypce, zaczęłam swój wielki powrót do szydełka, bo i śnieg za oknem i ponuro było, więc cóż innego jak dzierganie :) ale i wiele innych rzeczy rozpoczętych czekało to na pomalowanie, to na lakierowanie, na ułożenie ... Życie obdarowało mnie dwójką  dzieci więc i ich czas jest dla mnie niezmiernie ważny jeśli nie najważniejszy. Tak więc stopniowo dochodząc do jakiegoś ładu (powiedzmy) pokażę swój koszyk z rączką i kolejne szydełkowe pisanki.



Dodatkowo pochwalę się dziełem moje córci - Julii praca jest na konkurs wielkanocny w szkole. Julia zrobiła jajo wielkanocne z papierowej wikliny (moja pomoc to tylko włożenie do środka drucika i wygięcie podstawy jajka), pomalowała je farbą do ścian z domieszką zielonego barwnika, zrobiła również krokusy z krepy (ja  przymocowałam druciki z racji większej siły w rękach :)) cała koncepcja i wykonanie Julii. Czeka nas jeszcze doklejenie wszystkiego klejem na gorąco. i doklejenie kokardki która odpadła przez fotką ;/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...