Obserwatorzy

poniedziałek, 25 marca 2013

Czapka i zajączek wielkanocny?

Cisza u mnie nastała, ale już się tłumaczę dlaczego :) Otóż szydełkuję :)) i szydełkuję ...
Powstała czapka lekko ażurowa, wiosenna, żeby nie było, że chcę zatrzymać zimę, bo nie chcę. Zastanawiam się co jej dodać, ponieważ w wersji oryginalnej miała być z dwoma ogromnymi pomponami taka jak ta

 i tu powstał problem gdyż czapeczka jest lekka i obawiam się, że dwa duże pompony  mogą spowodować osuwanie się jej z głowy. Postanowiłam, że zostawię kwestię wyboru nosicielce czapki czyli Julii. Ja obstawiam szydełkowy kwiatek w kolorach kontrastowych włóczki - fiolet, róż, czerwień i bordo, która wygląda tak

No i na koniec moja wiosenna czapka oczywiście szydełkowa dla Julii



Co z tym zajączkiem wielkanocnym??
Jest i zajączek, o którego prosił mnie Kacper :)
Zajączek Kacperka wygląda tak ...

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, stałych bywalców szczególnie mocno ściskam i życzę miłego ciepłego i słonecznego dnia.

Kasia

8 komentarzy:

  1. Witaj Kasiu :) Czapeczka Sliczna :) i mysle ,ze kwiatuszek z tak pieknych kolorkow bedzie Cudnie wygladal :) Sliczny zajaczek :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też myślę, że kwiatek będzie w sam raz do wiosennej czapeczki :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym kwiatuszka umieściła,a zajączek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie potrafię niczego wydziergać, więc tym bardziej podziwiam tak piękne prace:) A zajączek - słodziutki i na pewno do koszyczka wielkanocnego się zmieści:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejkujejku zajączek jest taki śliczny malutki i uroczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. szydełkowe prace zaczarowane i pięknie wykonane ! gratuluje umiejętności ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna czapeczka :-) A zajączek słodziutki. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za pozostawione słowo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...