Obserwatorzy

piątek, 8 lutego 2013

Gorset

Mój pierwszy gorset :)  będzie czerwony, bo jakże by mogło być inaczej, choć zastanawiałam się również nad czernią... wiele gorsetów już widziałam na wielu blogach a wszystko zaczęło się od inspiracji Ani Gorset i dodatki... ja swoją inspirację jednak znalazłam na blogu u Kingi, jej Gorset z pórkami bardzo mi się spodobał a szczególnie ozdoby z piórek .. są takie intymne i sexi jak na gorset przystało. Czeka na pomalowanie i końcową decyzję ... Jako że to mój pierwszy taki wyczyn, wyszedł odrobinę krzywo i jak na pokaźniej wielkości butelkę ale co tam, specjalnie dla mojego M :))) będzie duża butelka szampana na Walentynki :D


8 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszło :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na wykończenie ,a to co piszesz będzie sexi:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj szykuje się niezły gorsecik,czekam na jego finalny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszedl przesliczny :) To sie twoj M ucieszy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany debiut. Ciekawa jestem efektu końcowego. Pozdrawiam i dziękuję za udział w moim candy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się super:) zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu uwielbiam Cię;)Jstes pełna zapału i ciągle się doskonalisz,a przy tym tak świetnie o tym opowiadasz:)Każda kolejna Twoja praca jest lepsza od poprzedniej i tak trzymaj;)
    Jak tylko dokończysz ten gorset koniecznie się pochwal:)
    Jak zwykle się rozpisałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super gorsecik, zapraszam do siebie origami-pasja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za pozostawione słowo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...