Obserwatorzy

środa, 2 stycznia 2013

Nowy rok, nowe wyzwania, nowe dekoracje

I po Świętach :)
Mam nadzieję, że u każdego były udane, spokojne i radosne, a Sylwester szalony i pełen muzycznych wariacji. Mamy już drugi dzień Nowego Roku :) czas więc na przestawienie się z błogiego lenistwa na tory prac, oczywiście ręcznych, przywitać kolejne pomysły...

Czas zacząć, podjąć nowe wyzwania, rozpocząć przygotowania :D  do Walentynek, w końcu niewiele czasu pozostało i tylko patrzeć jak zacznie się luty, więc po co czekać? Ja już rozpoczęłam przygotowania do serduszkowego szaleństwa, jak na razie powstały dwa serduszka i czekają na pomalowanie i przyklejanie różności oczywiście w czerwonym kolorze jak przystało na miłosne uniesienia.


Oto serca przed malowaniem ...



Zdjęcia nie najlepszej jakości gdyż przy sztucznym świetle i z telefonu :) ale mam nadzieję że widać wszystko dokładnie

4 komentarze:

  1. Super serduszka, tez się przymierzam do walentynkowych prac, ale najpierw muszę się dobrze ogarnąć po Świętach i Sylwestrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny :) Zrobiłam te serduszka w międzyczasie gdyż choroby nas nie omijają i Sylwestrowe szaleństwa były, ale przy łóżkach dzieci z termomertem w ręku, więc z nadmiaru czasu postanowiłam spróbować ... i tak oto wyszły jak na razie tylko dwa ale mamy czas... POZDRAWIAM

      Usuń
  2. Chodzą takie za mną, ale najtrudniej się zabrać. Zapraszam na noworoczne candy u mnie. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny z chęcią wezmę udział w Candy :) Zapraszam częściej a co do serduszek to dla mnie najtrudniejszą sprawą było znalezienie odpowiedniego drucika ale udało się więc będę działać :)

      Usuń

Wszystkim bardzo dziękuję za pozostawione słowo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...