Obserwatorzy

niedziela, 13 stycznia 2013

Churros na WOŚP

Wstałam rano i naszła mnie ochota na coś słodkiego :) czasem tak mam i moi domownicy chyba czują tą chęć razem ze mną bo jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki posypały się pytania co będę robić?
Zaczęłam więc dzień od parzonego ciasta bo jest najprostsze i w miarę szybkie...



1 szklanka wody
100 gr margaryny/masła
szczypta soli
3-4 łyżki cukru
1 szklanka mąki
3 jajka
olej do smażenia
puder

Wodę, margarynę, sól, cukier podgrzewamy w garnku do rozpuszczenia margaryny/masła, ściągamy z ognia i dodajemy mąkę szybko mieszając do połączenia składników (powinna wyjść jednolita masa). Odstawiamy do wystudzenia. Gdy ciasto jest już przestudzone dodajemy po jednym jajku i miksujemy. W następnej kolejności potrzebny będzie nam rękaw cukierniczy z końcówką w kształcie koła lub gwiazdki (u mnie koło). Nagrzewamy olej w garnku, ciasto umieszczamy w rękawie cukierniczym i wyciskamy podłużne rurki wprost do oleju lub jeśli robimy kształty typu serduszka, wyciskamy je na pergamin, pocięty na prostokąciki, wysmarowany delikatnie olejem i wkładamy wraz z kartką na oleju, ciastem do dołu oczywiście. Po pewnym czasie ciasto się odklei od pergaminu i smażymy z obu stron na złoto. Usmażone ciasteczka wykładamy na ręczniki papierowe aby ociekły z nadmiaru tłuszczu i jeszcze ciepłe obtaczamy w cukrze pudrze.

Ciasteczka CHURROS są rewelacyjne na takie szybkie zaspokojenie słodkiej zachcianki... :D



My już jemy ... SMACZNEGO



8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się jest ciekawy i szybki w wykonaniu a jaki zapach i smak mmmm

      Usuń
  2. Kurcze , że ja się na to ciastko nie zalapałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) szybko się robią więc można je przygotować w międzyczasie i poczęstować niespodziewanych gości :D

      Usuń
  3. Nawet nie przeczytałam Twojego posta bo jestem na diecie,a jak zerknęłam ukradkiem na zdjęcie ,to ślinka cieknie;)
    Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie to moje pierwsze :)))) JUPI buzia śmieje się dookoła głowy hahaha DZIĘKUJĘ co do diety to podziwiam ja nigdy w żadnej nie wytrwałam za bardzo lubię ciastka :D

      Usuń
  4. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW, dziękuję haha radość dzisiaj wielka a tak nie lubię poniedziałków chyba zmienię zdanie :))))

      Usuń

Wszystkim bardzo dziękuję za pozostawione słowo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...