Obserwatorzy

czwartek, 5 grudnia 2013

Choinka, aniołki i gwiazdki szydełkiem

Witam wszystkich serdecznie.
Ponownie nie było mnie parę dłuższych chwil, i zastanawiałam się czy jeszcze ktoś będzie chciał do mnie zaglądać? Zaniedbuję blogowanie z powodów osobistych, wybaczcie mi ale ten rok nie należał i nie należy do najłatwiejszych dla mnie i mojej rodziny. Mimo tych kłopotów powstało kilka nowych  prac a mianowicie gwiazdki, choinki i aniołki na choinkę ... odstresowuję się nieco przy szydełku i nie muszę myśleć o tych wszystkich sprawach, które mnie otaczają. Uwielbiam czas Bożego Narodzenia czuję się wówczas bardzo szczęśliwa i nie chcę by coś to zmieniło. Zatem bez zbędnych słów.

Choinka według wzoru ze strony http://fascinata.blox.pl/tagi_b/9313/Choinki.html
Dzwonek przy pomocy schematu Ilonki z papierowecudawianki.
Gwiazdki z czelusci internetu. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim bardzo dziękuję za pozostawione słowo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...