Obserwatorzy

środa, 5 czerwca 2013

Serce dla babci

Takie oto SERCE od serca przygotowałam na grób mojej kochanej babci i dziadka z okazji imienin babci.
Serce jest ogromne podstawą jest blok styropianu i kora oraz róże.

Wszystkich odwiedzających pozdrawiam i liczę, że o mnie nie zapomnicie mimo mojego, ostatnimi czasy, małego wkładu w blogowanie - czas mój zajmują obecnie przygotowania do końca roku w szkole u Julii mojej córki oraz w przedszkolu u synka. Zdawałoby się, że już w tym czasie niewiele można zrobić - a jednak rodzice do ostatniego dnia przed wakacjami mają pełne ręce pracy ;).

Ściskam Was bardzo mocno - Kasia

7 komentarzy:

  1. Kasiu to serducho świadczy jak bardzo ją kochałaś,piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i bardzo oryginalny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne serduszko :):) Pozdrawiam i czekam az sie znowu pokazesz :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonałaś go z głębi serca, przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serducho pięknie się prezentuje:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za pozostawione słowo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...