Obserwatorzy

zaglądają tutaj

wtorek, 5 marca 2013

Niezdecydowanie

Słonko świeci a ja po uszy w pracach "domowych" :)
Cieszę się niezmiernie, że jest już cieplej, jaśniej - bo i werwy w człowieku więcej ale po takich zimowych zastojach nazbierało się nieco, tu i tam, nadpoczętych a nie skończonych prac, a tyle w głowie podpatrzonych pomysłów, które kuszą i kuszą ... i jak tu wybrać?
Jak na razie pomalowałam koszyki - wyplecione już jakiś czas temu, na biało - bardzo mi się podobają takie białe koszyczki więc zapragnęłam mieć też wersję na biało.
Zrobiłam sporo róż z krepiny i równie dużo kwiatków kusudama. Kupiłam również piękny (oczywiście jak dla mnie) papier z którego powstaną ogromne kwiatki kusudama (25 cm) dla pań w przedszkolu Kacpra, na dzień kobiet, już jest jeden ale oczywiście brakuje mu łodyżki, którą niebawem wykonam :).
Tak więc, sami widzicie, tysiąc srok za ogon złapałam i nie wiem jak na tym wyjdę.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...