Obserwatorzy

czwartek, 28 lutego 2013

Komin 1 starcie

Wróciłam do swojego różowego szydełka :) 5,5 mm hehe to szydło bardziej niż szydełko ale ulubione i już :)))
Zrobiłam komin troszkę na próbę i dlatego wyszedł ciut za duży jak na jedno owinięcie a za mały na dwa. Raczej pozostanie jako pamiątka splotu, który zobaczyłam ostatnio na którymś z blogów z odnośnikiem do youtube niż noszenia ... oczywiście zrobię taki o odpowiedniej wielkości - niebawem.
Źródło z którego się uczyłam to Solomon Knot  


A tutaj moje zmaganie :)



14 komentarzy:

  1. ciekawie wygladaja te duże oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko! Podziwiam umiejętność szydełkowania, dla mnie to czarna magia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie wygląda ten wzór,szydełko też jest mi obce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To moje ulubione zajęcie w długie wieczory :) kiedyś robiłam torebki dla mojej Julii ale szybko prułam bo jej się nudziły potem z braku porządnej włóczki rzuciłam swoje szydełka w kąt razem z drutami (za którymi nie przepadam) i tak do momentu gdy zobaczyłam ten splot zakochałam się i już będę działać hehe sezon na szaliki się kończy a ja się zabrałam za dzierganie obłęd ale cóż poradzić

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu przepięknie,wzorek śliczny.Co do sezonu to stawiam duży znak?Podobno jeszcze ma padać śnieg,buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie wygląda ten splot :)) No wiesz jak teraz zrobisz to na następny sezon będą jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.Kasiu podziwiam twoje umiejętności,dołączam do obserwatorów i dziękuję za wizytę na moim blogu.Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie wyszlo Ci :) Jak masz ochote to rob aaa co za rok znowu bedzie zima :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest bardzo ciekawy wzór, i bardzo przyjemnie się robi. Jakiś czas temu zrobiłam szaliczek węzłem salomona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na moje Candy:)pozdrawiam;)
    http://paulamyart.blogspot.com/2013/03/zapraszam-na-moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. O.. WIDZĘ SPLOT SALOMONA. BARDZO MI SIĘ TEZ PODOBA. JA WŁAŚNIE WYMYŚLIŁAM SOBIE TAKĄ KIMONOWĄ BLUZKĘ Z TEGO SPLOTU I CAŁY CZAS KOMBINUJE JAK ZROBIĆ TE RĘKAWY:-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za pozostawione słowo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...