Obserwatorzy

zaglądają tutaj

środa, 23 stycznia 2013

Koszyczek - Jabłuszko

Bardzo spodobał mi się koszyczek na blogu u Kasi kramikowecudakatarzynki/kurs-na-jabko :) mojej imienniczki przejrzysty kurs pozwolił mi uporać się z kształtem i sposobem plecenia i oto jest ... powstał :) Cieszę się niezmiernie bo im częściej będę plotła (oczywiście nie farmazony) tym lepiej (mam taką nadzieję) będą wychodziły moje sploty. Mam trudność w tym by były zwięzłe, takie piękne i równiutkie, przylegające do siebie. Jak na razie moje koszyczki są dość "luźne", jeśli mogę je tak nazwać, ale jak już kiedyś wspominałam - praktyka czyni mistrza.

Moje jabłuszko niestety nie doczekało się jeszcze lakierowania ale niebawem to nastąpi, nie mam również listków ponieważ zabrakło mi drucika. Łodyżka i denko oraz rureczki osnowy już są zielone ale zdjęcia nie mam jak polakieruję pochwalę się.










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...