Obserwatorzy

środa, 23 stycznia 2013

Koszyczek - Jabłuszko

Bardzo spodobał mi się koszyczek na blogu u Kasi kramikowecudakatarzynki/kurs-na-jabko :) mojej imienniczki przejrzysty kurs pozwolił mi uporać się z kształtem i sposobem plecenia i oto jest ... powstał :) Cieszę się niezmiernie bo im częściej będę plotła (oczywiście nie farmazony) tym lepiej (mam taką nadzieję) będą wychodziły moje sploty. Mam trudność w tym by były zwięzłe, takie piękne i równiutkie, przylegające do siebie. Jak na razie moje koszyczki są dość "luźne", jeśli mogę je tak nazwać, ale jak już kiedyś wspominałam - praktyka czyni mistrza.

Moje jabłuszko niestety nie doczekało się jeszcze lakierowania ale niebawem to nastąpi, nie mam również listków ponieważ zabrakło mi drucika. Łodyżka i denko oraz rureczki osnowy już są zielone ale zdjęcia nie mam jak polakieruję pochwalę się.










13 komentarzy:

  1. Powiem Ci Kasiu,że faktycznie robisz postępy i niedługo będziesz ,,starą'' wyplatajacą wygą;)
    Jabłuszko piękne;)Trzymaj tak dalej;)
    Dziękuję Ci bardzo za udział w zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł :)
    Dziękuję za udział w moim candy!
    Pozdrawiam,
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne jabłuszko, aż mam ochotę je schrupać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jabłuszko :D Takiej formy koszyczka jeszcze nie widziałam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana pięknie wyszło i naprawdę sploty są oki
    możesz dodać więcej pionowych rurek i będzie koszyk bardziej gęsty

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ,jabłuszko już wygląda ślicznie,cieszę się że kursik komuś się przydał,to mnie motywuje do dalszej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kasiu. Ślicznie tu u Ciebie i kolorowe, jabłuszko wyszło bardzo ładnie. Z przyjemnością dopisuję się do witryny i zapraszam do siebie na http://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/ po odbiór wyróżnienia The Versatile Blogger. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jabłuszko prezentuje się naprawdę pięknie:) Aż ślinka cieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam do siebie po wyróżnienie The Versatile Blogger http://tajemnicza18.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jabłuszko i taka soczysta zieleń :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jest świetny :) pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za pozostawione słowo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...