Obserwatorzy

zaglądają tutaj

wtorek, 15 stycznia 2013

Wyróżnienie od Weroniki z Pierwsze kroki w ręcznych robótkach

Radości nie ma końca. Dobrze rozpoczął mi się ten tydzień :)) Bardzo się cieszę z kolejnego wyróżnienia jakie otrzymałam, tym razem od Weroniki Pierwsze kroki w ręcznych robótkach gdzie serdecznie zapraszam. Jak przy poprzednim wyróżnieniu emocje wzięły górę i szczerzyłam się przez cały dzień do wszystkich myśląc, co napisać, jak ubrać to co czuję w słowa. Nie wiem dlaczego ale gdy mówię to jest to zazwyczaj potok ale gdy zaczynam pisać chyba za bardzo dumam i słowa więzną mi między palcami... Zacznę jak poprzednio od odpowiedzi na pytania, już wiem na czym polega WYRÓŻNIENIE i szukanie zasad nie zaprzątnie moich myśli :)


Pytania od Weroniki to

1.  Do założenia bloga skłoniło mnie ....
chęć robienia czegoś co sprawia mi radość, umieszczenie tego co już zrobiłam w jednym miejscu, 

2. Ulubiony kolor
nie mam ulubionego, lubię biały i czarny, żółty, zielony, czerwony, pomarańczowy, brązowy, gamę niebieskich, może łatwiej będzie napisać że nie lubię jaskrawych kolorów tzw żarówek :)

3. Jako dziecko marzyłam o ...
marzyłam o tym by mama pozwoliła mi zatrzymać wszystkie zwierzęta jakie znosiłam do domu, każdy ranny ptaszek, kotek czy piesek stawał się najważniejszą istotą i po opatrzeniu przez mamę stawał się moim przyjacielem jednak musiałam się z nimi rozstawać dość szybko tato zazwyczaj zanosił je do weterynarza lub  wypuszczał na wolność ku mojej wielkiej rozpaczy

4. Miesiąc w którym się urodziłam to ...
Grudzień

5. Ranny ptaszek czy nocny marek
Ranny ptaszek

6. Styl nowoczesny czy retro
nowoczesny

7. Cecha charakteru jaką cenię u innych
empatia i szczerość

8. Kosmetyk bez którego nie mogę się obejść to ...
krem do twarzy

9. Czy posiadasz w domu jakieś zwierzaki?
pies dalmatyńczyk - Luna, chomik dżungarski - Nutka

10. Film czy książka?
Książka i film w tej kolejności, książka jest zawsze dobra a dobry film warto zobaczyć

11. Wakacje chciałabym spędzić ..
baz większych stresów :)


Moje pytania dla wyróżnionych to ...

1. Ulubiona pora roku ...
2. Spacer czy przejażdżka samochodem?
3. Kawa czy herbata?
4. Na słono czy słodko?
5. Rysunek kredką czy ołówkiem?
6. Książka do czytania czy słuchania?
7. Zakupy przez internet czy w sklepie?
8. Na sportowo czy elegancko?
9. Torebka czy plecak?
10. Co dają mi moje prace ...
11 W poniedziałek rano ...

Oto moje nominacje do WYRÓŻNIENIA
Paulamyart Pauliny

Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie Weronice, to docenianie naszej pracy sprawia, że chce nam się robić to co lubimy, uskrzydla i dodaje nowych sił ...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...